آموزش آنلاین PTE

آموزش آنلاین PTE

آموزش آنلاین PTE

دوره های آموزش آنلاین PTE به صورت کاملا تخصصی و با برگزاری کلیه کلاس های آنلاین PTE از صفر تا صد در آکادمی خبازیان ارایه می شود. آزمون PTE اولین و معتبر ترین آزمون زبان انگلیسی می باشد که برمبنای  کامپیوتر (Computer Based) هست و توانایی زبان انگلیسی اشخاص غیر بومی (Nonnative speakers) را در حوزه مهارت زبان انگلیسی ( مهارت های Speaking ، Writing، Reading, Listening ) را در مدت زمان حدود ۳ ساعت ارزیابی می کند. دوره آنلاین PTE در کمترین زمان ممکن مهارت های عمومی زبان انگلیسی و تکنیک های تخصصی آزمون PTE به داوطلبان آموزش می دهد. 

PTE مخفف The Pearson Test of English توسط سازمان PEARSON، ناشر LONGMAN برگزار می‌شود. پیرسون یکی از معرفترین  و برترین شرکت های آموزشی و انتشاراتی در آمریکا است. سوالات معمولا به شکلی  طراحی شده اند که دو مهارت زبان انگلیسی به طور هم زمان ارزیابی شوند. آزمون پی تی ای به مراتب آسان تر از آزمون آیلتس می باشد. به خصوص اگر نیاز به نمره معادل ۷ (معادل نمره ۶۶ PTE) دارید، قطعا توصیه ما شرکت در کلاس PTE آنلاین در آکادمی خبازیان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از آموزش انلاین PTE با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۲۶۵۸۸۳۷ -۰۳۱
          ۰۹۱۳۲۰۴۰۸۶۹

مزیت شرکت در آموزش آنلاین PTE - آکادمی خبازیان

هدف از دوره های آنلاین PTE  رفع کردن نیازهای زبان آموزان به منظور کسب دانش آکادمیک و یادگیری تکنیک های خاص برای به دست آوردن نمره دلخواه در آزمون PTE Academic می باشد . تاکید آموزش آنلاین PTE بر روی چهار مهارت اسپیکینگ (Speaking)، رایتینگ (Writing)، ریدینگ (Reading) و لیستنینگ (Listening)  مبتنی برآشنایی با آزمون و تقویت دانش زبان و ارائه تکنیک های آزمون  PTE Academic  است . در تدریس آنلاین PTE نمونه سوالات آزمون های رسمی Pearson  و همچنین کلیه منابع موجود و سوالات تکراری آزمون تجزیه وتحلیل  می شود  تا برای آزمون آماده گردید .

توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام در کلاس های آموزش آنلاین PTE، از پذیرش آزمون PTE در سازمان یا دانشگاه هدف اطمینان حاصل نمایید. دوره آنلاین PTE برای اشخاصی مناسب  است که قصد دارند برای مهاجرت به استرالیا یا تحصیل در اروپا و آمریکا و کانادا اقدام کنید.

آیا تصمیم دارید در مدت زمان کوتاه تری نمره معادل آیلتس ۷ دریافت نمایید؟ از ناکامی در آزمون های آیلتس خسته شده اید؟ فرصت کمی  برای ارائه مدرک بین المللی زبان انگلیسی دارید؟ توصیه ما شرکت در کلاس آنلاین PTE در آکادمی زبان انگلیسی خبازیان است.

 

مجموعه ما یکی از کامل ترین و بروزترین سایت های آموزش زبان انگلیسی در ایران می باشد  که دوره های آموزش آنلاین  PTE (پی تی ای) را به صورت کاملا علمی و حرفه ای بر مبنای آموزش زبان انگلیسی که در جهت آزمون پی تی ای می باشد، انجام می دهد. هدف ما در کلاس آنلاین PTE رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه شما در کمترین زمان ممکن با معیار های کاملا آکادمیک می باشد؛ نتیجه آن نیز کمتر کردن هزینه های شما و ذخیره زمان برای پروسه مهاجرت کاری یا تحصیلی می باشد . ماتلاش کرده ایم با دید واقع بینانه تعیین سطح زبان آموزان را انجام دهیم  و بر اساس  اصول برنامه ریزی با توجه به زمان بندی زبان آموز برای مطالعه، بهترین برنامه درسی را در اختیار ایشان قرار داده تا در اولین امتحان PTE نمره مورد نظر را بدست آورند. در این راستا  علاوه بر صرفه جویی وقت در پروسه مهاجرت، هزینه چند باره آزمون پی تی ای و سفر خارج از کشور را حذف می کنید. لازم به ذکر است روش تدریس آنلاین PTE پی تی ای و تعداد جلسات با توجه به سطح زبان آموز تعیین می گرددو برای زبان آموزانی که دارای سطح زبان بالایی هستند، با ارایه چند جلسه آموزشی به اضافه  آموزش پی تی ای روش های خود خوانی نیز تدریس می  شود. همچنین اصول آموزش آنلاین PTE طوری خواهد بود که علاوه بر آموزش پی تی ای، ۴ مهارت اصلی شما را به شکل  کاملا حرفه ای و با روش های ثابت شده، ارتقا دهد.

 

سیلابس دوره های پی تی ای آکادمیک (PTE Academic) شامل ۴ قسمت  می شود:

اسپیکینگ (Speaking) با هدف کار کردن برروی انواع سوالات آزمون و ارائه تمپلیت های موفق برایبه دست آوردن  نمره بالا.

رایتینگ (Writing) با هدف ارتقای مهارت های خلاصه نویسی و ارائه ی تمپلیت های آماده  برای کسب نمره نمره بالا به وسیله اساتید با نمره ۹۰٫

ریدینگ (Reading) با هدف آشنایی با انواع سوالات و تقویت مهارت های Grammar و Vocabulary و ارائه ی میانبرهایی برای جوابدهی  سریع و اولویت بندی سوالات از نظر اهمیت.

لیستنینگ (Listening) با هدف تقویت مهارت شنیداری به طور کلی و همچنین دریافت راهکارهایی برای جوابدهی در صورت عدم داشتن مهارت کافی.

 

محتوای دوره های پی تی ای آکادمیک (PTE Academic) خلاصه کتاب های رسمی PTE در قالب جزوه با تاکید بربخش  های مهم آنها همراه با جزوه گلچین استاد می باشد. بعد ازپایان دوره ی آنلاین PTE، شما در یک آزمون آزمایشی PTE (ماک استاندارد) شرکت می کنید. بعد از آخرین سنجش شما در آزمون ماک، مشاوره ی رایگان بوسیله  یکی از اساتید کلاس های آنلاین PTE برای شما در نظر گرفته می شود

 

 

 

مزایای شرکت در کلاس آنلاین PTE

شرکت در کلاس های آنلاین PTE برای داوطلبان با ویژگی های زیر مناسب است:

 

  • نبود زمان کافی برای شرکت در دوره حضوری PTE
  • نبود برنامه زمانی منظم برای کلاس PTE (مانند شغل های شیفتی)
  • ساکن بودن در شهرهای کوچک و یا جاهایی که دوره های PTE مناسب برگزار نمی شود
  • ساگن نبودن در شهری خاص و ثابت برای مدت طولانی (مانند شغل های ماموریتی)

نحوه برگزاری کلاس PTE

برای شرکت در کلاس پی تی ای آنلاین به چه امکاناتی نیاز هست ؟

 

کلاس آنلاین PTE امکانات زیادی نیاز ندارد. یک لپ تاپ و یک خط ADSL معمولی برای شرکت در کلاس کافی است. حتی شما با یک گوشی و اینترنت سیم کارت همراه خود هم قادرید  در دوره آنلاین PTE شرکت کنید.

 

کلاس PTE آنلاین و سرعت اینترنت در ایران

خیلی از دانشجو هایی که از مزیت های کلاس های آنلاین PTE آگاه هستند و مایل به شرکت در دوره آنلاین PTE هستند، این سوال برایشان مطرح است که آیا با سرعت اینترنتی که در ایران هست، می توان انتظار یک کلاس با کیفیت را داشت. برای برگزاری کلاس های آنلاین PTE در آکادمی خبازیان، پلت فرم ادوبی کانکت (adobe connect) استفاده می شود که با سرعت های کمتر اینترنت نیز سازگاری است. همچنین ما با بهترین ارایه دهنده این پلت فرم در ایران همکاری می کنیم. به علاوه باید بدانید حتی اگر با استفاده از اینترنت ADSL پر سرعت، کیفیت صوتی و تصویری کلاس آنلاین راضی کننده نباشد، با اینترنت دیتا (data) تلفن همراه و نرم افزار ادوبی کانکت به سادگی می توانید از کلاس های آنلاین پی تی ای لذت ببرید.

معرفی آزمون PTE

PTE مخفف عبارت The Pearson Test of English می باشد که توسط سازمان PEARSON، ناشر LONGMAN برگزار می‌گردد. پیرسون یکی از معروفترین  و برترین شرکت های آموزشی و انتشاراتی در آمریکاست . آزمون PTE اولین و معتبر ترین آزمون زبان انگلیسی می باشد که برمبنای  کامپیوتر (Computer Based) هست. آزمون پی تی ای (PTE) توانایی زبان انگلیسی اشخاص غیر بومی را در حوزه مهارت های زبان انگلیسی ( مهارت های مکالمه یا speaking، شنیداری یا listening، درک مطلب یا reading و نوشتاری یا writing ) را در مدت زمان حدود ۳ ساعت ارزیابی می کند.  سوالات معمولا به شکلی  طراحی شده اند که دو مهارت زبان انگلیسی را به طور هم زمان ارزیابی می کنند.

 

آزمون پی تی ای (PTE) بوسیله اشخاص  مجرب و به صورت کاملا علمی و برمبنای  آزمایش های آماری، در سه حالت General  Academic  و Young learners طراحی شده است. آزمون PTE برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ برگزار و بوسیله متخصصان این حوزه معتبر و قابل اعتماد شناخته شد؛ به همین جهت  به دانشگاه ها، دولت ها، کارفرمایان و متخصصان معرفی شد و در سرتاسر دنیا، موسسات معروف بیشتر و بیشتری در حال به رسمیت شناسی آزمون PTE آکادمیک برای تحصیل در خارج از کشور می باشند.

 

در حال حاضر (سال ۲۰۲۰ میلادی) آزمون PTE آکادمیک بوسیله بیشتر  از ۱۷۰۰ موسسه و بیشتر  از ۳۰۰۰ برنامه آکادمیک به رسمیت شناخته شده است. تمام دانشگاه های استرالیا و نیوزلند آزمون PTE آکادمیک را می پذیرند؛ در ضمن درصد قابل ملاحظه ای از دانشگاه های بریتانیا و موسسات آموزش عالی کانادا و آمریکا نیز این آزمون را قبول می کنند. جالب است بدانید از سال ۲۰۱۴ آزمون PTE آکادمیک بوسیله وزارتخانه مهاجرت و محافظت از مرزهای استرالیا (DIBP) برای همه ویزاها به رسمیت شناخته می شود. بنابراین اگر قصد اقدام به مهاجرت کاری به عنوان مهاجر کارگر یا کارمند ماهر به استرالیا دارید. آزمون PTE آکادمیک بوسیله کارفرماها و نهادهای حرفه ای استرالیا پذیرفته می شود. با توجه به آسان تر بودن آزمون PTE نسبت به آزمون آیلتس، داوطلبان زیادی به این آزمون بین المللی جذب شده اند.

 

شاید مهمترین ویژگی آزمون پی تی ای (PTE) سیستم تصحیح خودکار آن باشد. تحقیقات تایید کرده است که تصحیح کننده خودکار نتایج عینی تر و تحلیلی تری نسبت به مصحح ها ارائه می کند. سیستم تصحیح خودکار آزمون PTE بی طرف می باشد  یعنی عوامل خارجی مثل ظاهر شما، شخصیت شما یا زبان بدن شما قادر نیستند بر نمره شما اثر سوء بگذارند . سیستم تصحیح خودکار آزمون PTE به این معنامی باشد که شمامی توانید  مطمئن شوید  که فقط عملکرد زبانی شما مورد ارزشیابی قرار می گیرد و لاغیر. علاوه بر این، موسساتی که این نمرات برای آنها ارسال می شود  مطمئن می شوند که نمره شما دقیق و درست است و نمایانگر توانایی زبان انگلیسی شماست.

 

این آزمون در ایران برگزار نمی گردد و برای شرکت در آزمون پی تی ای آکادمیک باید در آغاز  به یکی از مراکز معتبر Pearson مراجعه نمایید. می توانید در کشورهایی مانند ترکیه، عراق، امارات یا آذربایجان اقدام به شرکت در آزمون پی تی ای نمایید.

بخش های آزمون PTE

در این آزمون متقاضیان برای شنیدن و خواندن سؤالات و پاسخ دادن به آنها از یک کامپیوتر و هدست استفاده می کنند.

مدت این آزمون تقریباً سه ساعت هست و شامل سه قسمت  است:

  • اسپیکینگ و رایتینگ (باهم)
  • لیسنینگ
  • ریدینگ

بیست نوع سوال متفاوت از جمله سؤالات چندگزینه‌ای، سوالات تشریحی و تحلیل اطلاعات در این آزمون به کار می‌رود.

 

این آزمون برای ارزشیابی زبان انگلیسی کاربردی و روزمره و نیز انگلیسی آکادمیک تاکید دارد بنابراین قسمت هایی از کلاس‌های درسی، جداول و نمودارهای متفاوتی در این آزمون مشاهده می‌گردد. همچنین لهجه‌های متفاوتی مانند انگلیسی، آمریکایی و زبان انگلیسی با لهجه‌ی افرادی که زبان اول آنها انگلیسی نیست نیز در این آزمون مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین توانایی متقاضیان در درک لهجه‌هایی متفاوت  که ممکن است در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه شوند ارزشیابی می گردد.

 

نمرات آزمون پی تی ای آکادمیک بر مبنای  Global Scale of English یا معیار جهانی زبان انگلیسی از ۱۰ تا ۹۰ و نمره‌ی هر مهارت نیز از ۹۰ محاسبه می گردد . این نمرات آزمون به صورت اتوماتیک و برمینای یک الگوریتم پیچیده محاسبه می‌گردد.

آموزش آنلاین PTE در آکادمی خبازیان

آکادمی زبان خبازیان سال هاست که به برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون پی تی ای ای به‌ صورت فعالیت داشته است.

این دوره با توجه به سطح زبان فراگیر در ۵ سطح ارائه می‌گردد:

 

  1.         پایه اول:  سطح  General English / A1
  2.         پایه دوم: سطح General English / A2
  3.         پایه سوم: سطح General English / B1
  4.         سطح pre-PTE
  5.         دوره های تکمیلی آموزش لغات و آموزش گرامر انگلیسی
  6.         سطح Final PTE

 

زمان هر کدام از این سطوح با توجه به شرایط و سطح زبان آموز از سطح مبتدی تا رسیدن به نمره ۶۶ در آزمون PTE حدود ۱۲ ماه زمان می برد که البته این مدت بسته به سطح واقعی دانش زبانی افراد، مدت مطالعه، هوش زبانی و … متفاوت است .

 

برای اطلاع بیشتر از شرایط این دوره‌ها و مشخص شدن هزینه و طول دوره، با ما تماس نمایید و یا با تکمیل فرم مشاوره و تعیین سطح رایگان منتظر تماس مشاورین ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره آنلاین PTE با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۶۶۱۸۷۶ -۰۳۱
۰۹۱۳۲۰۴۰۸۶۹ 

پرسش و پاسخ

عنوان تاگل

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید

عنوان تاگل

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید

عنوان تاگل

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید

عنوان تاگل

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید

پیش ثبت نام در دوره