دوره آموزش لغات انگلیسی

آموزش لغات انگلیسی

کلاس آموزش لغات و کالوکیشن زبان انگلیسی

متاسفانه بسیاری از زبان آموزان به اندازه کافی در آموزش لغات انگلیسی خود سرمایه گذاری لازم را نمی‌کنند. این در حالی است که یادگیری لغت، پایه و اساس بهبود مهارت های مختلف زبان انگلیسی از جمله مهارت مکالمه، مهارت لیسنینگ، مهارت ریدینگ و در نهایت مهارت رایتینگ می باشد. البته هستند زبان آموزانی که زمان زیادی برای تقویت دامنه لغت زبان انگلیسی خود می گذارند ولی نتیجه لازم را نمی گیرند. معمولاً این دسته از زبان آموزان یا از بهترین منابع آموزش لغات زبان انگلیسی استفاده نمی کنند یا از بهترین روش یادگیری لغات زبان انگلیسی آگاهی ندارد. اگر در جستجوی بهترین دوره آموزش آنلاین لغات زبان انگلیسی هستید، آکادمی خبازیان با بیش از یک دهه تجربه تدریس زبان انگلیسی در مقاطع مختلف، سال هاست کلاس های لغات زبان انگلیسی و آموزش لغات انگلیسی را به صورت کاملا اصولی، مفید و متفاوت برگزار می کند.

 

در ادامه انواع دوره لغات انگلیسی توضیح داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های آموزش لغات انگلیسی با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۲۶۵۸۸۳۷ -۰۳۱
          ۰۹۱۳۲۰۴۰۸۶۹ 

مزیت شرکت در دوره آموزش لغات زبان انگلیسی - آکادمی خبازیان

قابل توجه است که یادگیری لغات زبان انگلیسی صرفاً حفظ کردن لیست‌های بلند آموزش لغات انگلیسی نمی باشد و در واقع این روش منسوخ شده است. همچنین بسیار اهمیت دارد که زبان آموزان لغات زبان انگلیسی را در عبارت ها یا جمله های مفید حفظ کنند. به علاوه، زبان آموزان باید تلاش کنند تا به صورت عمقی نیز لغات را یاد بگیرند؛ اما این به چه معنی است؟ صرف دانستن یک لغت کافی نیست چرا که هم خانواده های لغت، کالوکیشن ها و استفاده صحیح از آنها بسیار مهم می باشد. به علاوه روش حفظ لغات انگلیسی نیز مهم است؛ استفاده بیش از حد از روش کدینگ لغات انگلیسی یا لیست های بلند یادگیری لغات انگلیسی به خصوصی در بلند مدت موثر نمی باشند.

آکادمی زبان انگلیسی خبازیان با سالها تجربه در تدریس زبان انگلیسی و کلاس های آموزش لغات انگلیسی به این خلأ در آموزش لغت زبان انگلیسی پی برده است و با ارائه دوره های تخصصی آنلاین یادگیری لغات زبان انگلیسی در صدد رفع این مشکل قدم نهاده است. به خصوص داوطلبان آزمون های بین المللی استفاده بسیار شایانی از این دوره های تخصصی آموزش لغت برده اند؛ کلاس های آنلاین آموزش لغات انگلیسی کمک زیادی در افزایش نمره نهایی آنها داشته است. این اعتماد را به شما می دهیم دوره های تخصصی آموزش لغات زبان انگلیسی در این آکادمی با بالاترین کیفیت ممکن بر اساس مدرن ترین روش های آموزشی ارائه می گردد. با شرکت در اولین جلسه کلاس آموزش لغات زبان انگلیسی در این آکادمی به وضوح متوجه تفاوت خواهید شد.

دوره های آنلاین لغت زبان انگلیسی در این مجموعه از جوانب مختلف به آموزش لغات زبان انگلیسی آکادمیک و عمومی می پردازند که منجر به یادگیری اصولی و عمیق لغات زبان انگلیسی برای زبان آموزان شده است. با شرکت در این  کلاس لغت زبان انگلیسی، شما نه تنها مهمترین و رایج ترین لغات انگلیسی را آموزش می بینید، بلکه به صورت اصولی با نحوه استفاده از این لغات در زبان انگلیسی نیز مسلط می شوید.

۲ دوره آنلاین لغات زبان انگلیسی در این آکادمی برگزار می شوند:

 

       ۱٫ دوره آموزش ۶۰۰ واژه بسیار کلیدی و رایج در زبان انگلیسی

برای شرکت در این دوره نیاز است داوطلبان حداقل در سطح پایین تر از متوسط (pre-intermediate) یا بالاتر باشند. تعداد بسیار زیادی متون زبان انگلیسی آکادمیک همراه با جدیدترید روش های آموزش لغات زبان انگلیسی بررسی می شوند.

       ۲٫ دوره کامل لغت و کالوکیشن

داوطلبان حداقل در سطح متوسط (intermediate) یا بالاتر می توانند در این دوره شرکت کنند. علاوه با تحلیل جز به جز ۳۰ متن آکادمیک فوق العاده مفید و جذاب، گلچینی از صدها کالوکیشن (هم آیند) بسیار کاربردی و گلچین شده نیز آموزش داده می شوند.

 

آموزش یادگیری لغات انگلیسی در هر دوره لغت با استفاده از بهترین روش های یادگیری لغات انگلیسی و روش های متفاوت و ابداعی استاد خبازیان صورت می گیرد که منجر به یادگیری سریع لغات انگلیسی توسط زبان آموزان شده است.

اگر علاقمند به شرکت در تدریس آنلاین لغات زبان انگلیسی – آکادمی خبازیان هستید، برای هماهنگی جلسه مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مزایای شرکت در دوره آنلاین لغت زبان انگلیسی

شرکت در کلاس مجازی آموزش لغات زبان انگلیسی مزیت های زیادی دارد از جمله:
  • امکان شرکت در کلاس های آنلاین لغت از هر کجای ایران یا حتی خارج از آن
  • عدم اتلاف وقت در مسیر رفت و برگشت به کلاس
  • در صورت داشتن شغل های شیفتی یا ماموریتی که اجازه شرکت در کلاس هی آموزش لغات با برنامه زمانی مشخص را نمی دهند
  • امکان دیدن ویدئو کلاس آنلاین لغت برای مرور مجدد یا در صورت غیبت
  •  
 
برای حضور در آموزش آنلاین لغات انگلیسی چه امکاناتی نیاز دارم؟
یک لپ تاپ، کامپیوتر شخصی، تبلت یا گوشی تلفن همراه به همراه اینترنت کفایت می کند.

نحوه برگزاری کلاس آنلاین لغات و کالوکیشن زبان انگلیسی

نحوه برگزاری آزمون آیلتس اصفهان

آموزش آنلاین لغات زبان انگلیسی و سرعت اینترنت در ایران
آیا سرعت اینترنت در ایران برای برگزاری موثر کلاس های آنلاین لغات زبان انگلیسی کافی است؟ بله. در صورتی که سرعت اینترنت شما ۵۱۲ مگابایت باشد امکان پذیر است. این در حالی است که بسیاری از ارائه کننده های اینترنت مخصوصاً اینترنت گوشی همراه سرعت بیشتر از ۱۰۰۰ مگابایت را برای استفاده به شما می دهد. بنابراین اگر قصد شرکت در دوره های آنلاین لغات زبان انگلیسی را دارید سرعت اینترنت مشکلی نیست.

آموزش لغات انگلیسی و کالوکیشن زبان انگلیسی در آکادمی خبازیان

اگر قصد تقویت دامنه لغات زبان انگلیسی خود و یادگیری سریع لغات انگلیسی را در هر مکان و زمانی دارید و به دنبال بالاترین کیفیت آموزش لغت هستید، توصیه ما به شما شرکت در کلاس لغات زبان انگلیسی در آکادمی زبان انگلیسی خبازیان می باشد. دوره های تخصصی آنلاین لغات زبان انگلیسی مزیت های فراوانی دارند:
  • آموزش یادگیری لغات انگلیسی با بروزترین روش های آموزش لغات انگلیسی
  • ارائه دوره های تخصصی آموزش لغت زبان انگلیسی با استاد خبازیان
  • تدریس بهترین و رایج ترین لغات عمومی و آکادمیک زبان انگلیسی
  • آموزش لغات زبان انگلیسی در این مجموعه حاصل بیش از یک دهه فعالیت است
  • کلاس های آنلاین لغات به صورت فشرده و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرند
  • ویدئو جلسات آنلاین لغات زبان انگلیسی در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد
  • دوره های لغات زبان انگلیسی با پشتیبانی کامل صورت می پذیرد
  •  
یک بار برای همیشه آموزش لغات انگلیسی را اصولی و ماندگار با بهترین روش یادگیری لغات انگلیسی در آکادمی خبازیان تجربه کنید!
برای ثبت نام در دوره آموزش لغات زبان انگلیسی در آکادمی خبازیان و پرسیدن سوال های احتمالی در مورد برگزاری انواع کلاس های لغت زبان انگلیسی با ما تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر از سایر کلاس های آنلاین زبان انگلیسی به صفحه آموزش آنلاین زبان انگلیسی مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش لغات زبان انگلیسی و کالوکیشن های انگلیسی با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۲۶۵۸۸۳۷ -۰۳۱
۰۹۱۳۲۰۴۰۸۶۹ 

پرسش و پاسخ

برای آموزش لغات زبان انگلیسی آنلاین در ایران چه سرعتی از اینترنت نیاز است؟

سرعت اینترنت شما حداقل باید ۵۱۲ مگابایت باشد. معمولاً سرعت ارائه دهندگان اینترنت به صورت وای فای حداقل همین مقدار می باشد. اگر برای شرکت در کلاس های آموزش لغات زبان انگلیسی از اینترنت دیتا استفاده کنید معمولاً سرعت آن ۱۰۰۰ مگابایت معادل یک مگابایت یا بیشتر می باشد.

دوره آنلاین لغت و کالوکیشن زبان انگلیسی با چه نرم افزاری برگزار می شود؟

آموزش آنلاین لغات زبان انگلیسی و کالوکیشن ها در این آکادمی با پلتفرم ادوبی کانکت، که یکی از بهترین نرم افزارها برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی می باشد، برگزار می شود.

با چه سطحی از زبان انگلیسی میتوانم در دوره لغات زبان انگلیسی شرکت کنم؟

در دوره اول آموزش لغات انگلیسی حداقل سطح پایین‌تر از متوسط و برای دوره دوم آموزش لغات زبان انگلیسی و کالوکیشن حداقل سطح متوسط نیاز می باشد.

دوره آموزش لغات انگلیسی چقدر طول می کشد؟

در آکادمی خبازیان دو دوره متفاوت آموزش لغات زبان انگلیسی برگزار می شود. هر دوره به صورت فوق فشرده در یک ماه و به صورت فشرده در دو ماه انجام می پذیرد.

کلاس های لغات زبان انگلیسی برای چه کسانی مفید است؟

کلاس های آموزش لغات زبان انگلیسی در واقع برای همه علاقه مندان به یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی موثر است. بدیهی است این دوره‌های لغت برای داوطلبان آزمون های بین المللی مانند آیلتس، تافل و PTE بسیار ضروری و مفید می باشد.

چه نوع لغات زبان انگلیسی در این دوره ها تدریس می‌شوند؟

مهمترین و رایج ترین لغات عمومی و آکادمیک زبان انگلیسی توسط استاد خبازیان گلچین شده اند و به صورت جامع اصولی و تاکید بر استفاده از واژگان آموزش داده می‌شوند.

پیش ثبت نام در دوره