آموزش آنلاین تافل

آموزش آنلاین تافل

آموزش آنلاین تافل

دوره های تخصصی آموزش آنلاین تافل در آکادمی خبازیان کاملا متفاوت، مؤثر، دور از مطالب غیر مرتبط با تافل و در کمترین زمان ممکن تدریس می شوند.  آکادمی زبان خبازیان با سال ها تجربه در تدریس تافل امکان شرکت در کلاس آنلاین تافل را برای زبان آموزان بوجود آورده است. کلاس آنلاین تافل به داوطلبان یاری می رساند  تا به شکل  مجازی برای آزمون TOEFL iBT آماده شوند. در این آکادمی کلاس های آنلاین تافل هم به صورت نیمه خصوصی و هم خصوصی با بالاترین کیفیت ارایه می شوند. برای آموزش آنلاین تافل با بالاترین کیفیت ممکن به ما اعتماد کنید.

سامانه آموزش آنلاین تافل این موسسه از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزارهای موجود در ایران استفاده می کند به طوری که زبان آموزان مانند کلاس‌های حضوری قادرند آموزش‌های موثر و مفیدی را دریافت کنند . اگر در جستجوی بهترین آموزش آنلاین تافل در ایران هستید، دوره های آنلاین تافل در آکادمی زبان انگلیسی خبازیان بهترین گزینه شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش آنلاین تافل با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۶۶۱۸۷۶ -۰۳۱
          ۰۹۱۳۲۰۴۰۸۶۹ 

مزیت شرکت در آموزش آنلاین تافل - آکادمی خبازیان

دوره فشرده آنلاین تافل در آکادمی خبازیان کاملاً تخصصی و فشرده از یک سو، در کمترین زمان ممکن سطح دانش و مهارت های عمومی زبان انگلیسی داوطلبان آیلتس را افزایش می دهد و از سوی دیگر، با آموزش کلیه تکنیک ها و استراتژی های مورد نیاز آزمون آیلتس ، به حداکثر رساندن نمره داوطلبان در هر چهار مهارت کمک شایانی می کند. تمام مطالب به شکل سیستماتیک، مؤثر و به دور از موضوعات غیر مرتبط با تافل در یک دوره کامل و فشرده ارایه می گردند.
زبان آموزان می توانند با سطح زبان عمومی حداقل پایین تر از متوسط (pre-intermediate) دوره تافل را شروع کنند. پس از اتمام موفقیت آمیز این دوره که به صورت فشرده تنها حدود سه ماه و نیم طول می کشد، با توجه به سطح عمومی زبان شما در شروع دوره، می توانید انتظار نمره ۷۹ تا ۱۰۰ در آزمون  تافل TOEFL را داشته باشید. بنابراین بعضی از زبان آموزان برای کسب نمره های بالاتر، می توانند در یک دوره کلاس تکمیلی آزمون تافل نیز شرکت کنند.

کلاس های آنلاین تافل در آکادمی خبازیان هم به صورت خصوصی و هم به صورت نیمه خصوصی برگزار می شوند. در دوره های نیمه خصوصی (۴ تا ۶ نفره) دوره کامل تافل TOEFL در حدود چهار ماه به اتمام می رسد. در صورتی که زبان آموزی دارای سطح زبانی بالایی باشد، امکان ثبت نام فقط در دوره چهار مهارتی تافل نیز وجود دارد که تنها در نزدیک ۲ ماه به اتمام می رسد. طبیعی است که در تدریس خصوصی تافل ، بر اساس میزان فشردگی کلاس ها و برنامه زمانی داوطلب، کلاس ها می تواند در زمان کمتری به اتمام برسد. در جلسه مشاوره، برنامه دقیقی برای زبان آموزان تدوین و در طول دوره ها پیشرفت آن ها بررسی و پیگیری می شود. آکادمی زبان انگلیسی خبازیان هر آن چه برای موفقیت در آزمون آیلتس نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

داوطلبان ابتدا در دوره pre-TOEFL شرکت می کنند و سپس وارد دوره چهار مهارتی می شوند. مهارت ها به صورت جزء به جزء و تخصصی در کلاس های ۴ تا ۶ نفره به طور کامل تدریس و تمرین می شوند. با اتمام این دوره ، هر آن چه برای موفقیت در تافل ضروری است را فرا می گیرید و با اعتماد به نفس کامل حداکثر نمره ممکن با توجه به دانش ربانیتان را کسب خواهید نمود.

برای شرکت در این دوره آنلاین نیاز است داوطلبان حداقل در سطح پایین تر از متوسط (pre-intermediate) باشند. در غیر این صورت، معمولاً یک یا دو دوره پیش نیاز احتیاج است. آموزش آنلاین تافل در آکادمی خبازیان کاملاً تخصصی است؛ اگر علاقمند به شرکت در تدریس آنلاین تافل در آکادمی خبازیان هستید، برای هماهنگی جلسه مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مزایای آموزش آنلاین تافل

مزایای آموزش آنلاین تافل

 

مهمترین برتری  آموزش آنلاین این است که همه اشخاص  در هر جایی از کشور که باشند می توانند به دوره آموزش تافل دسترسی داشته باشند. همچنین این روش موجب  می شود که زمانی برای مراجعه به محل آموزشگاه از بین نرود . در شهرهای بزرگی مثل تهران زبان آموزان باید زمان زیادی را برای مراجعه آموزشگاه بگذارند  و گاهی ممکن است با ترافیک نیز مواجه شوند که این مدت را طولانی تر می نماید .

با آموزش آنلاین قادرید  در منزل خودتان در جلسات کلاسی شرکت نمایید  همچنین فایل کلاس ها در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید در زمان دلخواه درس را دوباره استفاده کنید .

هزینه کلاس های آنلاین تافل نیز کمتر  از کلاس های حضوری هست  پس در هزینه نیز صرفه جویی می شود

از دیگر برتری های  کلاس های آنلاین می توان به این مورد اشاره نمود  که می توانید زمان کلاس را به دلخواه انتخاب نماید .

بخش های آزمون TOEFL

آزمون تافل از چهارقسمت  مختلف تشکیل شده است:

خواندن (Reading)

بخش خواندن از آزمون تافل از توانایی های شما در خواندن و درک مطالب را بررسی می نماید . در اینقسمت  متن هایی (معمولا آکادمیک) در اختیار شما گذاشته می شود  که باید پس از خواندن و درک آن به دسته ای از سوالات در مورد این متن جواب  دهید. سوالات به شکل  همزمان توانایی های لغت دانی و گرامر شما را چک می کنند و البته میزان عمق درک شما از متن را معین می نمایند .

گوش دادن (Listening)

بخش گوش دادن از آزمون تافل توانایی شما در درک صوتی اطلاعات به زبان انگلیسی را چک می نماید . در این قسمت  شما به یک مکالمه چند دقیقه ای گوش می دهید بعد  از گرفتن  اطلاعات به شکل  صوتی شما باید با توجه به این اطلاعات به گروهی از سوالات پاسخ دهید. سوالات در کنار ارزشیابی سطح توانایی های شنیداری شما، میزان درک احساسی و هیجانی شما از مکالمه را هم ارزشیابی می کند . معمولا در مکالمات صوتی آزمون تافل از متون سخت  استفاده نمی شود و مکالمات در حدی آسان بیان می شود.

صحبت کردن (Speaking)

دربخش  حرف زدن  از آزمون تافل موضوعات خاصی در اختیار شما می گذارند که باید در مورد آنها برای مدتی معین  صحبت کنید. این قسمت  در کنار سنجش توانایی های کلامی شما، میزان مسلط بودن شما به زبان و میزان تسلط شما به قوانین ارائه استاندارد مطالب آکادمیک را هم ارزشیابی می کنند .

نوشتن (Writing)

دربخش  نوشتن از آزمون تافل از شما می خواهند  تا در مورد موضوعی به خصوص یک مطلب نسبتا مختصر بنویسید. این قسمت بیشترین تمرکز را بر روی توانایی های گرامری و ساختاری زبان شما دارد. در کنار این توانایی ها باید با اصول نوشتن مطالب آکادمیک هم آشناشوید  و از این اصول برای نوشتن مطلب استفاده نمایید .

نحوه برگزاری کلاس آنلاین تافل

برای شرکت در کلاس تافل آنلاین به چه امکاناتی نیاز هست ؟

 

کلاس آنلاین امکانات زیادی نیاز ندارد . یک لپ تاپ و یک خط ADSL معمولی برای شرکت در کلاس کافی است . حتی شما با یک گوشی و اینترنت سیم کارت همراه خود هم قادر ید  در کلاس های آنلاین من شرکت نمایید .

 

کلاس تافل آنلاین و سرعت اینترنت در ایران

خیلی از دانشجو هایی که از مزیت های  کلاس های آنلاین آگاهند و دوست دارند در دوره آنلاین تافل من شرکت نمایند  ممکن است این سوال برایشان مطرح باشد که آیا با سرعت اینترنتی که  ایران دارد می شود انتظار یک کلاس با کیفیت و بدون قطعی را داشت. در جواب به شما دوستانی که در مورد کیفیت صوتی و تصویری کلاس تردید دارید  باید عرض کنم با اینترنت ADSL همه ی شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت در ایران قادرند  در کلاس های آنلاین شرکت نمایند  و از کیفیت صوتی و تصویری آن لذت ببرید.

آموزش آنلاین تافل در آکادمی خبازیان

دوره ها به شکل آنلاین در همه ی  زمانها و مکانها می توانند مورد استفاده شما عزیزان باشند.و قابلیت شرکت در دوره ها را بدون مراجعه حضوری و فیزیکی برای همه ی علاقمندان آموزش زبان انگلیسی فراهم کرده است.

  • این دوره ها با جدید ترین متد آموزش زبان در حال ارایه است
  • با بهره مندی از مجرب ترین اساتید کشور در حال برگزاری می باشد
  • منابع مورد تایید در حال استفاده می باشد
  • به شکل کاملا تخصصی و با اشراف بر روشهای روز دنیا در حال ارایه است
  • آموزش تافل آنلاین حاصل تلاش فراوان آکادمی زبان انگلیسی خبازیان می باشد
  • آموزش آنلاین زبان هم با فرمت خصوصی و یکنفره وهم به صورت عمومی در حال ارایه است
  • در بازه زمانی های متفاوت و قابل انتخاب برگزار می شوند
  • برگزاری کلاس ها به شکل فشرده و در کمترین مدت زمان ممکن صورت می گیرد
  • کاملا با تمرکز به دستیابی به نمرات برتر آزمون تافل ارایه می شود

برای استفاده از کلاس های آموزش آنلاین TOEFL در آکادمی خبازیان و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تدریس آنلاین تافل (خصوصی یا نیمه خصوصی) لطفا با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش آنلاین زبان انگلیسی با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۶۶۱۸۷۶ -۰۳۱
۰۹۱۳۲۰۴۰۸۶۹ 

پرسش و پاسخ

عنوان تاگل

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید

عنوان تاگل

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید

عنوان تاگل

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید

عنوان تاگل

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید

پیش ثبت نام در دوره