آموزش آنلاین آیلتس

آیلتس اصفهان

آموزش آنلاین آیلتس

آموزش آنلاین آیلتس در آکادمی خبازیان کاملا متفاوت، مؤثر، دور از مطالب غیر مرتبط با آیلتس و در کمترین زمان ممکن برگزار می شوند. آزمون آیلتس IELTS یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی برای سنجش مهارت زبان انگلیسی اشخاصی است که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان کار کنند، درس بخوانند یا به آن کشورها مهاجرت نمایند. IELTS آزمونی بریتانیایی است که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود. سالانه میلیون ها نفر به قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری در این آزمون شرکت می کنند. در این آکادمی آموزش آنلاین آیلتس هم به صورت نیمه خصوصی و هم خصوصی با بالاترین کیفیت ارایه می شوند.

اگر کلاس های زیادی برای آمادگی آزمون آیلتس را تجربه کرده اید اما هنوز نتیجه مطلوب را کسب نکرده اید، نگران نباشید! بهترین گزینه برای آموزش مجازی آیلتس پیش روی شماست: کلاس آنلاین آیلتس – آکادمی خبازیان.

برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش آنلاین آیلتس با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۲۶۵۸۸۳۷ -۰۳۱
          ۰۹۱۳۲۰۴۰۸۶۹ 

مزیت شرکت در آموزش آنلاین آیلتس - آکادمی خبازیان

دوره فشرده آنلاین آیلتس در آکادمی خبازیان کاملاً تخصصی و فشرده از یک سو، در کمترین زمان ممکن سطح دانش و مهارت های عمومی زبان انگلیسی داوطلبان آیلتس را افزایش می دهد و از سوی دیگر، با آموزش کلیه تکنیک ها و استراتژی های مورد نیاز آزمون آیلتس ، به حداکثر رساندن نمره داوطلبان در هر چهار مهارت کمک شایانی می کند. تمام مطالب به شکل سیستماتیک، مؤثر و به دور از موضوعات غیر مرتبط با آیلتس در یک دوره کامل و فشرده ارایه می گردند.

انواع کلاس آنلاین آیلتس

زبان آموزان می توانند با سطح زبان عمومی حداقل پایین تر از متوسط (pre-intermediate) دوره آنلاین آیلتس را شروع کنند. اگر سطح مبتدی هستید، دوره پایه ۳ ماه (دوره فوق فشرده) یا ۶ ماه (دوره فشرده) طول می کشد تا به سطح پایین تر از متوسط برسید. البته بسته به سطح زبانی شما در ابتدا این مدت می تواند کمتر باشد. سپس می توانید وارد دوره پیش نیاز (pre-IELTS) و در نهایت دوره پایانی آیلتس (Final IELTS) شوید.

پس از اتمام موفقیت آمیز دوره آنلاین  آیلتس _ در صورتی که تمام تکالیف به درستی انجام شوند _ می توانید انتظار نمره ۶ تا ۷ در آزمون  آیلتس IELTS را داشته باشید. بنابراین بعضی از زبان آموزان برای کسب نمره های بالاتر، می توانند در یک دوره کلاس تکمیلی آزمون آیلتس نیز شرکت کنند. تعداد جلسات آموزش خصوصی آیلتس IELTS در این آکادمی، با توجه به سطح و شرایط داوطلب متفاوت است. بنابراین طبیعی است که در تدریس خصوصی آیلتس آنلاین در آکادمی خبازیان، بر اساس میزان فشردگی کلاس ها و برنامه زمانی داوطلب، کلاس ها می تواند در زمان کمتری به اتمام برسد.

مدت زمان دوره آموزش آنلاین آیلتس

کلاس های آیلتس در اصفهان در آکادمی خبازیان به صورت خصوصی تک نفره یا دو نفره برگزار می شوند. برای شرکت در این دوره نیاز است داوطلبان حداقل در سطح پایین تر از متوسط (pre-intermediate) باشند. در غیر این صورت، معمولاً یک تا سه دوره پیش نیاز احتیاج است. هر دوره پیش نیاز در کلاس فوق فشرده نیمه خصوصی ۱ ماه و در کلاس فشرده نیمه خصوصی ۲ ماه زمان می برد. بنابراین کل دوره های پایه ۳ تا ۶ ماه طول می کشند. دوره کامل آیلتس IELTS آنلاین در ۳ ترم pre-IELTS و یک دوره فشرده فاینال آیلتس (Final IELTS) در حدود هفت ماه به صورت فشرده به اتمام می رسد. بنابراین در کلاس های آنلاین آیلتس در آکادمی خبازیان، کل دوره های پایه و آیلتس ۱۰ ماه تا ۱۳ ماه زمان می برد. طبیعی است اگر در ابتدا سطح زبان شما بالاتر باشد، این مدت کم تر می شود.

در صورتی که زبان آموزی دارای سطح زبانی بالایی باشد، امکان ثبت نام فقط در دوره چهار مهارتی آیلتس نیز وجود دارد که در زمان کوتاهی به اتمام می رسد. داوطلبان ابتدا در کلاس های آنلاین pre-IELTS شرکت می کنند و سپس وارد دوره چهار مهارتی می شوند. مهارت ها به صورت جزء به جزء و تخصصی در کلاس های آنلاین آیلتس به طور کامل تدریس و تمرین می شوند. با اتمام این دوره ، هر آن چه برای موفقیت در آیلتس ضروری است را فرا می گیرید و با اعتماد به نفس کامل حداکثر نمره ممکن با توجه به دانش ربانیتان را کسب خواهید نمود.

پشتیبانی و مشاوره دوره آنلاین آیلتس

دوره فشرده آیلتس آنلاین در آکادمی خبازیان همراه با مشاوره و پشتیبانی کامل می باشد. در جلسه مشاوره، برنامه دقیقی برای زبان آموزان تدوین و در طول دوره ها پیشرفت آن ها بررسی و پیگیری می شود. همچنین کلیه دوره های آنلاین آیلتس همراه با پشتیبانی کامل به صورت تلفنی و واتس اپ می باشد. آکادمی زبان انگلیسی خبازیان هر آن چه برای موفقیت در آزمون آیلتس نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

آکادمی خبازیان علاوه بر کلاس آموزش آنلاین آیلتس، انواع دوره های آنلاین زبان انگلیسی را نیز به صورت مستمر ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات سایر کلاس های آنلاین زبان به صفحه آموزش آنلاین زبان انگلیسی مراجعه کنید.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین IELTS

اگر شما نیز جزو افراد زیر هستید شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس بهترین روش برای شماست.

 

  • نداشتن زمان کافی برای شرکت در کلاس

نداشتن زمانی منظم برای شرکت در کلاس (مشاغل شیفتی)

  • ساکن شهرهای کوچک و یا جاهایی که امکانات کمی دارند
  • عدم سکونت در شهر خاص برای مدت طولانی (مشاغل ماموریتی)
  • و خیلی از شرایط مشابه دیگر

بخش های آزمون IELTS

در این جا به طور خلاصه به چهار بخش آزمون آیلتس می پردازیم:

بخش شنیداری Listening آزمون آیلتس

بخش شنیداری یا Listening آزمون آیلتس حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد و ۱۰ دقیقه نیز برای وارد کردن جواب ها به پاسخ نامه به داوطلبان داده می شود. دفترچه سوال شنیداری شامل ۴۰ سوال در ۴ بخش است که از سطح سوالات از آسان به سخت تغییر می کند. در بخش شنیداری آزمون آیلتس انواع سؤالات از جمله چند گزینه ای (Multiple choice)، تطبیقی (Matching)، نموداری یا دیاگرامی، جای خالی (Note completion) تکمیل جدول، تکمیل خلاصه یا پاسخ و جواب های کوتاه وجود دارد. بخش شنیداری آزمون آیلتس توانایی شما را در فهم مفاهیم و اطلاعات، تشخیص و درک ایده ها، گرایش ها و اهداف افراد انگلیسی زبان و توانایی صحبت درباره یک موضوع را مورد ارزیابی قرار می دهد.

بخش ریدینگ Reading آزمون آیلتس

بخش ریدینگ یا Reading آزمون آیلتس توانایی و قدرت شما در درک معنا و مفهوم یک متن، درک جزییات و منظور نویسنده را مورد ارزیابی قرار می دهد و مدت زمان آن ۶۰ دقیقه می باشد. این بخش دارای ۳ قسمت و در مجموع شامل ۴۰ سوال می باشد.

بخش ریدینگ آزمون آیلتس شامل دو بخش آکادمیک و جنرال است. بخش آکادمیک آیلتس شامل متن هایی طولانی از کتاب ها، مجلات و روزنامه ها است و بخش جنرال شامل متن های عمومی و کوتاه با موضوعاتی که به طور روزمره با آنها سرو کار داریم ، می باشد. آزمون آیلتس آکادمیک دارای ۳ متن طولانی می باشد در صورتی که آزمون آیلتس جنرال دارای چندین متن کوتاه و فقط یک متن طولانی است.

در بخش درک مطلب آیلتس ۱۱ نوع متفاوت از سؤالات وجود دارد. هر بخش معمولاً دارای ۳ یا ۴ نوع متفاوت از سوالات می باشد. در آمادگی برای آزمون آیلتس حتماً با انواع سؤالات آشنا و به نحوه پاسخگویی به آن ها مسلط شوید.

بخش نوشتاری Writing آزمون آیلتس

بخش نوشتاری یا writing آزمون آیلتس مانند بخش ریدینگ شامل دو بخش مجزای آکادمیک و جنرال است که ۶۰ دقیقه زمان می برد. بخش اول در حداقل ۱۵۰ لغت و بخش دوم در حداقل ۲۵۰ لغت باید نوشته شوند. بخش اول یک سوم نمره و بخش دوم دو سوم نمره را تشکیل می دهند؛ از این رو توصیه می شود بخش اول در حدود ۲۰ دقیقه و بخش دوم در حدود ۴۰ دقیقه نوشته شوند.

آزمون آکادمیک writing شامل دو سوال می باشد که در سوال اول شما باید در یک نمودار، جدول، نقشه، یا فرایند را تحلیل می کنید و یک گزارش از آن می نویسید. البته ممکن است ترکیبی از جدول و نمودار ها داده شود. در سوال دوم راجع به یک موضوع یک متن (essay) می نویسید.

بخش رایتینگ در آزمون جنرال  هم شامل دو سوال است که در سوال اول شما را در موقعیتی قرار می دهند و از شما خواسته می شود تا یک نامه (letter) برای توصیف موقعیت و وضعیت پیش آمده بنویسید. در سوال دوم نیز یک متن (essay) در مورد موضوع داده شده می نویسید.

بخش گفتاری Speaking آزمون آیلتس

بخش گفتاری یا Speaking آزمون آیلتس شامل سه بخش است که ۱۱ تا ۱۴ دقیقه زمان می برد. در بخش گفتاری، فردی متخصص (ممتحن) به صورت رو در رو از داوطلبان مصاحبه می کند و مصاحبه ضبط خواهد شد.

در بخش اول آزمون گفتاری سوالاتی ساده و عمومی درباره خودتان ، خانواده تان و … (به طور کلی موضوعات آشنا) از شما پرسیده می شود تا برای بخش های بعدی آماده شوید. این بخش حدود ۴ تا ۵ دقیقه طول می کشد. در بخش دوم آزمون گفتاری آیلتس به شما کارتی (cue card)  داده می شود که چند سؤال در مورد موضوع به خصوصی را شامل می شود؛ به شما ۱ دقیقه برای مطالعه سؤالات و آماده کردن جوابتان داده می شود و سپس باید یک تا دو دقیقه راجع به آن موضوع صحبت کنید. پس از آن نیز معمولاً یک سؤال کوتاه دیگر و مرتبط با کارت توسط ممتحن از شما پرسیده می شود. این بخش ۳ تا ۴ دقیقه زمان می برد. در نهایت، در بخش سوم چند سؤال (معمولاً ۴ یا ۵ سؤال) مربوط به مسایل کلی و پیچیده تر از شما پرسیده می شود. این بخش که انتظار می رود جواب های طولانی تر و مفصل تری نسبت به بخش اول بدهید نیز حدود ۴ تا ۵ دقیقه به طول می انجامد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از آزمون آیلتس می توانید به سایت رسمی آزمون آیلتس نیز سر بزنید.

 

نحوه برگزاری کلاس آنلاین آیلتس

نحوه برگزاری آزمون آیلتس اصفهان

برای شرکت در کلاس آیلتس آنلاین به چه امکاناتی نیاز هست ؟

 

کلاس آنلاین آیلتس امکانات زیادی نیاز نمی خواهد . یک لپ تاپ و یک خط ADSL معمولی برای شرکت در کلاس کافی است . حتی شما با یک گوشی و اینترنت سیم کارت همراه خود هم قادرید  در کلاس های آنلاین آیلتس شرکت نمایید .

 

کلاس آیلتس آنلاین و سرعت اینترنت در ایران

خیلی از دانشجو هایی که از مزیت های  کلاس های آنلاین آیلتس آگاهند و دوست دارند در دوره آنلاین آیلتس شرکت نمایند،  ممکن است این سوال برایشان مطرح باشد که آیا با سرعت اینترنتی که  ایران دارد می شود انتظار یک کلاس با کیفیت و بدون قطعی را داشت. در آکادمی خبازیان برای برگزاری کلاس های آنلاین آیلتس از پلت فرم ادوبی کانکت (adobe connect) استفاده می شود که با سرعت های کمتر اینترنت نیز کارایی بالایی دارد. بعلاوه مجموعه ما با بهترین ارایه دهنده این پلت فرم در ایران همکاری می کند. در جواب به شما دوستانی که در مورد کیفیت صوتی و تصویری کلاس تردید دارید، باید بدانید حتی اگر با اینترنت ADSL پر سرعت از کیفیت صوتی و تصویری کلاس آنلاین راضی نیستید، با اینترنت دیتا (data) و نرم افزار ادوبی کانکت به راحتی میتوانید از کلاس های آنلاین لذت ببرید.

آموزش آنلاین آیلتس در آکادمی خبازیان

آموزش آنلاین آیلتس در همه ی زمان ها و مکان ها می توانند مورد استفاده شما عزیزان باشند. دوره های آنلاین آیلتس قابلیت شرکت در دوره ها را بدون مراجعه حضوری و فیزیکی برای همه ی علاقمندان آموزش زبان انگلیسی فراهم کرده است.

  • این دوره ها با جدید ترین متد آموزش زبان در حال ارایه است
  • با بهره مندی از مجرب ترین اساتید کشور در حال برگزاری می باشد
  • منابع مورد تایید در حال استفاده می باشد
  • به شکل کاملا تخصصی و با اشراف بر روشهای روز دنیا در حال ارایه است
  • آموزش آیلتس آنلاین حاصل تلاش فراوان آکادمی زبان انگلیسی خبازیان می باشد
  • آموزش آنلاین آیلتس هم خصوصی و یکنفره وهم به صورت عمومی در حال ارایه است
  • در بازه زمانی های متفاوت و قابل انتخاب برگزار می شوند
  • برگزاری کلاس ها به شکل فشرده و در کمترین مدت زمان ممکن صورت می گیرد
  • کاملا با تمرکز به دستیابی به نمرات برتر آزمون آیلتس ارایه می شود

برای استفاده از کلاس های آموزش آنلاین IELTS در آکادمی خبازیان و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تدریس آنلاین آیلتس (خصوصی یا نیمه خصوصی) لطفا با ما تماس بگیرید. با رجوع به آموزش آنلاین زبان انگلیسی، از کلیه دوره ها و کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در آموزشگاه خبازیان آگاه شوید!

برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش آنلاین زبان انگلیسی با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۶۶۱۸۷۶ -۰۳۱
۰۹۱۳۲۰۴۰۸۶۹ 

پرسش و پاسخ

از چه نرم افزاری برای ارایه کلاس آنلاین آیلتس استفاده می شود؟

آکادمی خبازیان با نرم افزار ادوبی کانکت (Adobe Connect)، بهترین نرم افزار برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی، و همکاری با بهترین ارایه دهنده این پلت فرم دوره های آیلتس آنلاین را برگزار می کند.

چرا آموزش آنلاین آیلتس در آکادمی خبازیان شرکت کنم؟

آکادمی زبان انگلیسی خبازیان با استفاده از روش های آموزشی متفاوت و کاملا موثر، بهترین اساتید آیلتس، خروجی بسیار موفق داوطلبان آیلتس و سال ها تجربه در آموزش آیلتس هر آن چه برای موفقیت در این آزمون نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. بعلاوه قبل از شرکت در دوره کامل آیلتس، با ثبت نام در تنها یک جلسه می توانید از کیفیت آموزش آیلتس در این مجموعه اطمینان حاصل کنید.

پشتیبانی آموزش آنلاین آیلتس به چه صورت است؟

کلیه دوره های آموزش آنلاین آیلتس همراه با پشتیبانی کامل به صورت تلفنی و از طریق واتس اپ می باشد.

آیا کلاس آنلاین آیلتس به صورت عمومی نیز برگزار می شود؟

به استثنای بعضی از کارگاه ها و وبینار ها، کلیه دوره های آنلاین آیلتس به صورت خصوصی یک نفره یا حداکثر دو نفره ارایه می شوند. کلاس آیلتس آنلاین به صورت عمومی معمولا بازدهی بسیار پایینی دارد.

پیش ثبت نام در دوره